Na stronie ceny-nieruchomosci.pl zastosowaliśmy strategię bardzo szerokiego długiego ogona. Polega ona na objęciu możliwie dużej ilości powiązanych ze sobą słów kluczowych przy pomocy tematycznych podstron.
Każda podstrona adresuje wąską grupę odbiorców, ale ilość podstron buduje skalę odwiedzin. Przykładowo, na stronie przygotowaliśmy ponad 400 mocno targetowanych podstron tematycznych wokół cen działek, mieszkań i domów, powiązanych stricte z konkretną lokalizacją.
Efekt? Po roku od wprowadzenia strategii w życie strona notuje stabilne 2000 zaangażowanych odwiedzin z wyszukiwarki miesięcznie, na bardzo konkurencyjnym i drogim rynku, jakim są nieruchomości.
Katalog branżowy
Na stronie futari.pl stworzyliśmy od zera katalog aplikacji biznesowych dla segmentu małych i średnich firm. Rzetelne recenzje oraz opinie dodawane przez odwiedzających stworzyły nowy, realny kanał pozyskiwania leadów i generowania pasywnego dochodu z programów afiliacyjnych.
Efekt? Po 2 latach od rozpoczęcia współpracy generujemy średnio 4 kwalifikowane leady sprzedażowe na wdrożenia CRM, e-mail marketing oraz pozostałe aplikacje biznesowe.
Content marketing
Na stronie zamrazarka.com wdrożyliśmy strategię polegającą na regularnym publikowaniu nowych, wartościowych treści. Działania poprzedziła analiza słów kluczowych pod kątem ilości wyszukań oraz atrakcyjności.
Efekt? Po roku od wprowadzenia strategii w życie zanotowaliśmy 4-krotny wzrost ruchu na stronie.
W szczytowych momentach stronę odwiedziło ponad 5600 osób w jeden dzień!
Strona rozwijana niemal od podstaw, bez wieloletniej historii domeny, z minimalnym link buildingiem.