Pozycjonowanie (SEO)

  • Home
  • Pozycjonowanie (SEO)

Nieudana przygoda z pozycjonowaniem?

Temat pozycjonowania jest znany chyba wszystkim właścicielom biznesów w internecie. Niestety, wielu z nich sparzyło się na nieuczciwej agencji SEO, która zrobiła stronie więcej szkody niż pożytku. Albo poprzez nieuczciwe praktyki pozycjonerskie albo przez budowanie linków i zaplecza jedynie na własnych zasobach internetowych. Później klient musi niejako „płacić haracz” agencji za to, że do strony wciąż linkują inne strony agencyjne.
 
Klient jest wręcz postawiony przed groźbą, że „jeśli z nas zrezygnujesz, to Twoja strona poleci na łeb na szyję”.
 
Takim praktykom mówimy zdecydowane NIE.

Tak to POWINNO wyglądać - Pozycjonowanie jako proces

U nas wdrażamy pozycjonowanie jako transparentny proces – co konkretnie robimy, jak często i w jaki sposób. Do tego wszystkie linki i zaplecza budujemy na zasobach klienta. Przez co zmiana agencji czy oddelegowanie prac osobie wewnątrz firmy jest szybkie i bezbolesne.
 
Jesteśmy w stanie szybko przeszkolić i wdrożyć nowe osoby, które przejmą temat i mają wypisane „czarno na białym”, jak dbać o pozycję strony w wyszukiwarkach.
 
Strategia SEO oraz proces pozycjonowania są wypracowywane wspólnie z klientem, przez co obie strony mają dobre zrozumienie wykonywanych działać i ich zasadności.
  • Klient jest właścicielem wszystkich zasobów budowanych na potrzeby pozycjonowania, które może łatwo przekazać pod opiekę nowej agencji lub osobie wewnątrz.
  • Pozycjonujemy strony zgodnie z procesem wypracowanym wspólnie z klientem. Zaczynamy od ustalenia i zatwierdzenia strategii SEO, po czym wspólnie ulepszamy ten proces.
  • Rozliczamy się za wykonaną pracę i przedstawiamy rzetelne, przejrzyste raporty z wykonanych działać co najmniej raz w miesiącu.

Porozmawiajmy o Twoim przypadku

Dobrze wypozycjonowana strona internetowa to największy zasób, jaki może dziś zbudować firma w internecie. Taka strona dostarcza nowe, świeże leady za ułamek ceny reklam płatnych. Często też tak pozyskane leady konwertują dużo lepiej niż ruch pozyskany z reklam.

Umów się na bezpłatną, niezobowiązującą rozmowę i znajdźmy razem sposób na zwiększenie Twojej sprzedaży.